Flingor

Matchen blev en rysare, förlorade dock med två poäng tillslut. Alla gjorde dock en bra insats och kämpade hela matchen. Vi får se till att vinna matchen imorrn istället. För mig gick det väl inte så jättebra, startade amtchen emd två snabba fouls, så fick itne se mer av planen i första halvlek. I andra fick jag spela lite mer dock men var inte riktigt hundra.

Idag fick vi träningsledigt, riktigt chockerande. Men alla var redan ombytta och så så det blev individuell träning och lite lekar. Alltid lika trevlans:) En stor skillnad här ifrån hemma är att det alltid finns en ledig plan att vara på om man vill träna extra eller så. Om inte stora planen är ledig så finns det tre andra basketplaner nära intill. Inte som hemma med pressade scheman med lag som tränar hela tiden. Rätt skönt, känner att jag behöver en del teknikträning.. Samt att våra ascoacher alltid finns tillgängliga.

Första snön kom igår med, eller några flingor, inget som stannade. Alltid något!

Nu är det dags för half-prize appetizers på Appelbee's, länge sen sist.



Va tvungen att infoga en bild på Chrissy, roomie Meghan i mitten och Chantay. I bakgrunden synes Megs fina vägg, min utsikt från min säng..;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gick matchen igår då?

2007-12-06 @ 12:01:34
Postat av: jenny

vi vann:)

2007-12-06 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0