Julen

Så var man tillbaks efter christmas break.. Det var sex intressant dar som gick väldigt snabbt förbi. åkte hem till Chrissy som sagt. Hon bor ca 1,5 timmar härifrån i Calvert county tror jag det heter. Ganska så händelselöst område som jag förstod, ingen direkt stad i närheten utan mest hus och små "shopping centers" som et kallas med lite matställen, mataffärer, typ hårfrisörer och sånt. Har man ingen bil där så finns det inte direkt mycket att göra då allt är väldigt utspritt.

Hemma hos henne var det väldigt fullt då vi kom. Hennes storasyster fick en liten bebis några dagar innan med, och hon och hennes fästman bodde i huset nu med, så vi var nio personer tror jag på inte den största ytan. Och de hade kanske inte det mest välstädade huset heller om jag säger så.. Men lilla bebisen är hur söt som helst och så så det var inga problem.

Hängde en hel del med Chrissys kompisar, hennes familj, och tränade lite och så. Dagarna gick fort. Själva julen var väl inget speciellt. Kändes knappt som jul alls för min del, de hade inte ens någon jultomte.. Men juldagsmorgonen var mysig iallafall då hennes lillebror sprang upp klockan sju på morgonen och ropade att "Santa has been here!!" och släpade upp oss för att peka på fatet som nu bara hade kaksmulor kvar (jag och Chrissy såg till att äta upp kakorn han lagt fram kvällen innan..) För övrigt måste ag säga att jag nog har utvecklat ett beroende av chocolat chip cookies, farligt där, men såå gott!




Igår var det match mot Richmond, förlorade med 13 tillslut.. tror alla kände att vi kunde mkt bättre.. Imorgon är det Maryland som gäller. Rankade 3a i USA, så det blir nog liite tufft, men allt kan hända! Tror det ska funka med videosändning kl 20.00 svensk tid om ngn är intresserad:)

Tack för julklapparna föressten, mormor och morfar, mamma pappa och malin.. Blev väldigt glad!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0