Sämst

Herre, jag är ju verkligen sämst på att uppdatera. Till mitt försvar så har jag haft det väldigt fullt upp den senaste tiden, och haft problem med Internet samtidigt, men nu funkar det hoppas jag.

Hm, vart ska jag börja.. Thanksgiving var trevlans. Först var det middag hemma hos coach Rokus föräldrar. det var trevlans. Efter det åkte de flesta tjejerna hem till Morgan i laget. Fick lite mer mat och fick se mer av det traditionella firandet då hela hennes stor familj var där.

matchen mot George Mason jag nämnde förut förlorade vi med en poäng. Inte så kul. Riktigt imponerad av deras band dock, fick vårat att se väldigt trist ut. Dirigenten var klädd som en pimp, och när de satte igång med Kanye Wests 'Stronger' var det lite svårt att fokusera i timeouten.

På lördagen efter det mötte vi Mount St. Marys. Riktigt rolig match, vann med 28 tror jag. Fick skrapa ihop en 8 poäng tror jag. I slutet fick alla freshmans spela samtdigt, lite ostrukturerat men väldigt kul.

Sen gick det utför, hade en riktigt dålig match mot NJIT i onsdags. Förlorade med 14, mot ett lag vi borde ha vunnit mot. Så stämningen var inte den bästa. Dagen efter bestämmer sig MacKenzie för att lämna laget. Så nu är vi bara tio spelare kvar. Så vi får se hur det går, men det är väl bara att kämpa på. Det betyder också att det nu blir jag som startar istället för henne, så det är väl bara att försöka gör det bästa av situationen.. Håll tummarna ikväll då vi möter Loyola på bortaplan!

Väldigt mycket i plugget just nu, nästa vecka börjar alla finals, och har en hel del assignments att lämna in innan dess. Men sen blir det en dryg månads lov, Så får se till att ta det riktigt lugnt då.

Tittade nyss i kalendern och insåg att det redan är 3e december. Helt sjukt vad snabbt tiden har gått! Känns inte som om det är jul om drtgy tjugo dar. Väldigt trist att jg inte kommer kunna fira jul hemma, kommer sakna det! Lyssna på lite julmusik för att försöka få upp julstämmningen, men insåg att jag bara längtade hem istället.. well well.. kommer ju hem om en fem sex månader i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0