Vinster

Två vinster i rad nu, riktigt skönt! I onsdags var det the Naval Academy som stod för motståndet.. Matchen gick rätt bra. Eller andra halvleken i alla fall, den första var väldigt ostrukturerad. Gick rätt bra för mig för en gångs skull med. Spelade drygt 20 min och fick i en del poäng med och så. Missade dock två relativt fria högerlayups, inte okej! Vann med åtta poäng till slut. Vi borde vunnit med mer dock, för det var inte det bästa laget jag sett, men en vinst är en vinst..

Gillade omklädningsrummen de hade sär starkt. Små egna bås med ett litet bord med spegel och lampor runtomkring, lite filmstjärnekänsla.. haha


Idag var det Northern Iowa. Vann med 2 poäng tillslut. Matchen var väldigt upp och ner, ledde med tio strax innan halvlek, sen kom de ikapp och ledde med 6 tror jag. Men sen ryckte vi upp oss igen. Måste säga att de hade väldigt bra 3-poängs skytte. De satte 17 st! För mig gick det väl inte så jättebra, alldeles för många turnovers..

Nu är det plugg som gäller, två prov, stort läxförhör, två inlämningar imorrn, tjohej! Bara tio dar kvar till Chrastmas break dock. Ska bli riktigt skönt att komma iväg lite.

Northern Iowa mötte föressten Universtiy of Maryland i fredags. De förlorade med 91-37... Ska bli intressant att se hur det går för oss när vi möter dem den 30e..hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0