Gametime!

7.30 pm imorrn så smäller det. Sjukt pepp. George Washington university står för motsåndet, rankade ca. 13 i landet. Så det blir tufft! Riktigt taggad dock. Hemmapublik också så det blir nog trevlans:) Trist dock att allas famljer kan komma förutom min, ni får hejja där hemifrån;)

Match på sönda igen med, denna gång mot Rider.

Känner att jag inte skrivit på bra länge. Halloween-kvällen var sjukt trevlans dock, alltid kul att få klä ut sig, eller visa sitt rätta jag som Anna sa. Ska fundera på att köra 80-talsstuk 24/7. Ska försöka lägga upp nå bilder nån dag då jag har tid.

Helgen var riktigt trevlig. Annie var på semestrande här i usa och tog en sväng förbi mig. Sjukt trevligt! Hade träningsmatch på lördagen mot Georgetown. Förlorade dock men spelade mycket bättre än helgen innan så. Känns att vi börjar bli mer samspelta nu.

På lördagskvällen blev det lite partaj, följt av en väldigt lugn och skön söndag med mycket pratande på svenska. Kändes nästan som om man satt hemma på rummet i Sverige ett tag där.

Veckan har varit helt okej, börjar verkligen komma in i rytm med allt nu. Känns som om man har lite tid ibland bara, mycket plugg just nu.Och det börjar bli kallare med, nästan ikapp er där hemma nu tror jag, ingen snö än dock. Längtar tillbaks till värmen, även om höst är trevligt det med!

Godnattens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0