Madness

Äntligen fredag, veckan har gått huur fort som helst. Bla. tre inlämningsuppgifter, mkt trevligt..fast nu blir det lugnare med plugget för ett litet tag iallafall, superskönt!

Sitter nu och väntar på Midnight Madness, vad det nu innebär..Stora kick-offen me presentation av oss och herrlaget och massa aktiviteter och så, blir nog trevlans:D

Idag tog vi lagfoton, och fick dra på oss matchkläderna för första gången, mycket fina:) Vågade inte gå hela vägen ut och köra på utsläppt hår så jag höll mig den det gamla hederliga uppsatta. Rätt glad över det dock då vi gick för att ta utomhusbilden, det blåste inte lite idag..och solen var rakt i ögnonen, säkert en jättefin bild..

Sedan åkte vi iväg och åt:) jummsi. de måste verkligen ta in fler mexikanske kedjor i Sverige, Chipotles burritos, jums! Sen åt vi godaste glassen med, strössel, chokladsås, brownies och allt vad det var.. bli inte förvånade om jag komemer hem typ 10 kg tyngre i vår..haha

Well well, ska dra mig nu. Träningarna börjar för fullt imorrn med! Inte såå ledsen över att försäsongen och alla löppass kl 06.45 är över..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kanske kommer hem 20 kg tyngre, 10 kg muskler av all träning, och 10 kg fett av all mat :P

2007-10-13 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0