Trick or Treat

Äntligen Halloween;)
Har sett en hel den fina outfits idag. Blev nästan skrämd av Batman i morse när jag stod i kön till maten. Annars har det varit alla möjliga, allt från Shrek  till Pumpor och Lik... Det läskigste är dock att med vissa vet man inte om de har klätt ut sig eller om de alltid klär sig så..hehe. Jag tycker dock att vi måste köra hårdare på halloween hemma, riktigt trevlans.

Ikväll är det partaj hur som helst. Riktigt taggad! Undrar vilka fina outfits man får se då. Själv så blir det 80-tals brutta. Vi har funderat på utklädnader läänge, men när vi åkte för att fixa i veckan typ allt slutsålt så.. Känner på mig att det kommer bli rikitgt bra dock. Har till och med köpt scrunchies.

Meghan, roomie min, hittade dock den optimala dressen. Hon ska va Jack Sparrow från Pirates.. hon är nästan besatt av Johnny Depp så..;)

Träningen idag var det vääldigt mkt nytt på. La in en ny zon, väldigt förvirrande. Och tre nya set-plays. Så hoppas det går bra på lördag!

Annie kommer hit i helgen med! Riktigt trevlans!!:D:D

Well, nu ska jag dra en powernap och börja tagga inför kvällen.


Kommentarer
Postat av: bea

hörru pucko va e scrunchies?

2007-11-03 @ 18:41:25
Postat av: jenny

tack hörru;)

det är en såndär fin tjock 80-talstofs..i knallfärg..om du hajjar?:p

2007-11-06 @ 02:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0