Dodgeball

Skulle vart me i en dodgeball tunering igår. Men icke. Tränaren tyckte att det va en onödig risk för oss att bli skadade typ.. Så istället blev det filmkväll..Var förbi en stund och kollade me, lite besviken då jag hade förväntat mig lite mer action, men kul iaf;)

Fredagskvällen var även den en segokväll.. Behövde det dock för jag var riktigt slutkörd innan. Hade bl.a. ett trevligt snack med Bea, mer sånt! Scannat in sötaste bilden nu me:)


Annars har helgen bestått av mkt psykologiplugg.. första testet på onsdag, och 4 kapitels online jobb som ska göras.

Roomie Meghan hade sina föräldrar över igår, så jag åkte med dem på middag på ett italienskt ställe. Men vi hann inte så långt in på maten. Precis när vi fått in förrätten så går strömmen i hela området.. och det sas att den inte skulle komma tillbaks förrän om några timmar. Så där satt vi i mörkret och åt upp våran mat innan vi fick vi dra vidare och äta vår pasta på ett annat, inte lika bra, ställe..

Snart dags för brunch.. man får akta sig lite med vad man äter bland alla våfflor, bacon, glaserade munkar och muffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0