Rysningar

1:31 in i denna video. Hade nästan glömt hur det kändes, och detta var 'bara' kvartsfinalen..Kul att jag fördriver tiden med you tube istället för att plugga.

Dagen har vart helt ok, löpning på morgonen, lektion, gym, lektion. Hade quiz på sista lektionen, ekonomi. Gick nog rätt bra, hoppas jag i alla fall.

Riktigt hungrig är jag me, ska nog gå och äta lite innan jag börjar med plugget :) Börjar tröttna en del på amerikanska maten. Åå vad gott det skulle va med lite hemmagrillat med klyftpotatis, eller nån god pastarätt, och mörkt bröd! Jummsi!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt! Jag blir alldeles tårögd fast jag har sett det flera gånger förut.

2007-09-19 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0