Sprints

Det är vad de senaste dagarna har bestått av. I söndags var det ett rent mördarpass med först fotsnabbhet, slidning och grejjer. Sen helplanssprints, 1,3,5,7,9,11 och sen neråt igen. Inte mkt tid hade vi på oss att springa, inte heller vila. Efter det var det gym också, ont nästan överallt idag med. Igår var det rätt lungt dock, var uppe och hejjade på de stackars tjejerna som ännu inte klarad 7 munters milen. Sprang med och pushade på en bit med, blev typ trött av det så:P

Idag var de stackarna först ut igen och sprang en mile, sne körde vi alla sprints. 5*400, 200 och 100 meter. Det var inte så farligt dock, det gick rätt bra:) Var dock väldigt trött sen på lektionerna.

Hade den kanske flummigaste kursen jag hört om i måndags, The agning experience. Kursen verkar gå ut på att man ska lära sig om hur det är att åldras, hur man lever lycklig som pensionär, typ problem med att procentandelen över 65 kommer öka så dramatiskt de ommande åren osv. Verkade ganska kul dock, det var en liten klass och typ tre fyra stycken över trettio, en närmre sextio:) Men alla drog intressante historier om folk de kände som var 70 och sprang varje dag, nygift vid 90 osv.;)

Nu ska jag nog begrava mig i min tjoocka psykolgibok innan jag ställer klockan på 05.45 och tar min korta skönhetssömn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0