Taco Bell

Ja, mest spännande på dan var väl att jag äntligen fick pröva Taco Bell, och okej det var riktigt gott :)

Träningen idag var inte att leka med. Sista delen övade vi på snabba uppspel, dvs det enda vi gjorde var att springa fram och tillbaks, ta position, få bollen och lägga i den. Och mr. coach vägrade ge sig innan allt var helt perfekt.. så ca. 45 minuter senare fick vi äntligen gå av.. Det var rätt kul dock att få springa lite för en gångs skull och inte bara köra små spelmoment på en korg.

Annars var det lektioner som vanligt.

Konditionsträning om sex timmar.. kul att man inte är det minsta trött, tog ändå bara en 20 minuters nap idag.. well, får väl kasta mig ner i mina böcker tills jag somnar eller något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0