Uppdateringarnas kung

Känner att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera..Vart ska man börja..?
Det har varit en riktigt fullspäckad vecka. På Laborday åkte jag och några andra av tjejerna i laget med hem till Chrissy och Amanda. Där bjöds det på hamburgare, korv, macaroni and cheese, grillad majs och massa annan amerikansk mat. Riktigt kul att komma hem till någon och se hur det är. Vi åkte hem ganska tidigt för att vara pigga och glada på träningen 06.45 dagen efter.

Vi hade kondition och värmde upp och så och sprang en mile på tid, det gick rätt bra för mig. Jag är glad att jag klarade under sju minuter, för de som inte gjorde det måste springa extra några dar i veckan typ.. Så igår när vi inte behövde agerade vi cheerleaders med pompoms och grejjer 06.45 medan de andra sprang, de va riktigt nära, så nästa gång kanske nån till tar det:)

Nästa vecka börjar vi med ytterligare sprint på morgonträningarna. På eftermiddagen hade vi även gym och lite spel. Kommer bli biff, det är nåt som är säkert. Vi hade jättemånga nya tyngdlyftningsövningar jag inte sett förut..

Vi har även haft två induviduella träningar då vi är alla coacher och tre till fyra spelare i samam grupp. Jag kör i sista gruppen tillsammans med de två andra stora tjejerna Kenz å Chrissy. Det har gått rätt bra, igår fick jag lära mig en hel del nytt.. de spelar lite annorlunda här,men det ska nog gå bra:)

Skolan har satt igång för fullt. Skillnaden från gymnasiet är att förutom att allt är på engelska så är det mkt mer man måste göra själv på egen tid utanför klassrummet. Mycket är även online, inte riktigt kommit igång med det än..

Idag är jag tyvärr lite förskyld så det blir nog att ta det lugnt som gäller, ska ta tag i att tvätta med..jippey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0