Reconsider me baby, come on

Jag lever fortfarande, tjohej!

Har haft fullt upp på senaste dock. Idag har jag lyssnat på Coldplay och Moneybrother på repeat och pluggat hela dagen. Gick ut en sväng för att äta, annars bara degat på rummet. Känns sådär;) Fick en del gjort iallafall, bara tre uppsatser, ett läxförhör, två läxor kvar denna vecka tror jag..

Vet inte hur många timmar jag har spenderat på att åka buss fram och tillbaks till alla våra bortamatcher de senaste veckorna.. Kommer inte riktigt ihåg när jag skrev senast, men allt som allt är vi 4-7 i vår conference nu och ligger på en sjätte plats.. Så några vinster till innan slutspelet skulle inte vara helt fel. För mig har det inte gått något vidare dock; knappt fått någon speltid. Men det är väl sånt man får ta ibland, förhoppningsvis kommer det snart igen..

Denna vecka har det varit Think Pink vecka. För att få in pengar för hjälp mot bröstcancer, vet inte riktigt vad det går ut på i praktiken, men till matcherna har vi bytt ut våra annars svarta uppvärmningströjor till ljusrosa. Mycket fint. Vi har även ljusrosa skosnören i våra skor med. Vi ser faktiskt riktigt söta ut, tycker vi ska fortsätta med detta. Vissa skolor med lite större budgeter har gått hela vägen ut och kört med ljusrosa matchställ.


Annars flyter livet på som vanligt typ. Förra helgen var jag hem till Chrissy en sväng med några fler av tjejerna från laget. Trevlans. Annars har det varit mycket bussresande som sagt, och mycket plugg.. Blir en hel del att ta igen då vi missar så många dagar. Denna vecka blir det inget resande förrän på fredag iallafall. Och på lördag kommer mamma, pappa och malin hit som sagt, får fundera ut några spännande äventyr för oss.

image71

Ska ta mig och sova nu, hoppas allt är fint där hemma! Pussar och kramar. Peace.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi syns snart!
Kram Mamma

2008-02-18 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0