Söndag - Super Bowl och Sushi

Idag var det en riktigt chilldag. Tog en lång sovmorgon och sen en lång brunch. Efter det gick jag å Chrissy till hallen för att fixa lite saker och passa på att träna lite extra.

Sedan har jag mest chillat här i Potomac hall där vi bor. Städat, tvättat och varit duktig. Tänkte sätta igång med lite plugg men det gick sådär. Jag har dock packat ner en massa skolböcker till vår road trip imorgon, då vi åker till Hartford.

Vi beställde sushi med. Oj vad jag gillar hemkörning;) Sen var det dags för Super Bowl. Kampen stod mellan New England och New York. Faktiskt börjat förstå mig på amerikansk football nu, även om det tog ett tag. Hehe. Annars kan man ju alltid fokusera på ögongodiset, vilket i dagens match Tom Brady fick stå för. Tyvärr förlorade de. Väldigt otippat, men därför kul att New York Giants vann:)

Ska packa det sista nu och sedan få min skönhetssömn. God nattens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0