Shawty had them Apple Bottom Jeans, Boots with the fur

Matchen i onsdags gick väl inget vidare. Låg under med 15 i halvtid tror jag, sen pendla det en del. Var nere till fem poängs skillnad ett tag, och de vann med 8 tillslut. Mina fyra minuter till speltid är väl inte så mycket att prata om direkt.. Vi får se till att vinna nu i helgen istället då vi tar en femdagarstrip, först upp till Vermont för amtch på söndag, och sen bär det av till Albany där vi har match på tisdag.

Vi hade iallafall en riktigt trevlig publik. Denna match var det dags för Midday Madness: de bjuder in massa barn från middle schools runtomkring som kommer och hejjar på våran match. De var riktigt duktiga till en början, första målen var det ett öronbedövande tjut från tusen skrikande ungar, rätt så högpitchat kan jag säga. De tröttnade dock lite efter ett tag. Tills det var tid för time-out och Low me Flo Rida kom på.. Då hade vi istället tuden små barn som sjöng me i texten ja citerade i rubriken. Tror att de dansade också, men vågade inte kolla upp då coachen våran inte var på gott humör.

Träningarna sen dess har inte varit roliga.. Igår vet jag inte hur många länger vi fick springa, men en hel del var det. Tills han fick nog och skickade ut oss i omklädningsrummet där vi hade snack. Idag gick det helt okej till en början, sen spelade vi en del, men tydligen inte tillräckligt bra, så elva längder blev det och sedan gav han upp för dagen.. Intressant coachande kan jag säga.. Får väl se hur det går på tisdagens match, med nio spelare som kommer ha tränat hårt och haft tre matcher på nio dar.. Som tur är håller vi ihop i laget och alla trivs bra med varran och så, alltid lika trevligt att se tjejerna:D

Well, dags för lite fabulösa nudlar och lite chill innan det är dags för att sova för att gå upp 06.30 imorrn och bege oss till flygplatsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0