Final

Kom på att det visst var ett tag sen jag skrivit här. Vad har jag haft för mig sen senast då? Inte så mycket annat än några lata dagar hemma och sedan massa basketspelande. Nu befinner jag mig i Polen och laddar inför vår final idag mot hemmanationen. Än så länge är vi obesegrade i tuneringen. I och med att vi vann semin igår mot Ungern, med 42 poäng.. inte illa, så är vi nu kvalificierade till A-divisionen nästa år med u20. Trist att man är för gammal då. Blir 89- och 90orna som får ta över.

Nä, nu ska jag se till att ladda så vi kan gå och slå Polen ikväll. Vi vann med tre efter en förlängning sist vi mötte dem i grundspelet, så det blir nor lite mer spännande än igår kanske.



Hittade charmigaste bilden på Fibaeurope med. Svettigt och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0