Kom ihåg att det är jag som känner en bot

Igår var det Senior Night, och även sista matchen i vårt ordinarie conference-spel. Så nu är det bara tuneringen kvar nästa helg. Vi möter Boston University i kvartsfinal på fredag. Håll tummarna!

På tordag är det en slags bankett för alla lagen, med lite prisutdelningar och så. Häromdan lurade alla lurade i oss freshmans att man var tvungen att ha klänning på sig då. Att det tydligen skulle vara väldigt formellt. Jag blev rätt så hypad, och började tänka ut vad för fin klänning jag skulle sticka iväg och köpa. Andra var inte lika hypade, som min roomie Meghan.."What?? I don't understand? I don't do dresses!!"
Jag blev faktiskt lite besviken när det kom fram att de bara skämtat, att det tydligen inte var såå formellt. Kanske ska sticka iväg och köpa någon fin gräddbakelse till klänning och ha på mig i protest! Haha.

Jaja, för att komma till saken.. Detta var även absolut sista machen på hemmaplan för våra seniors Morgan, Amanda och Drabyn. Vi andra hade jobbat hårt för att dekorera i omklädningrummet och baskethallen. Samt köpt finfina presenter. De blev så glada så!

Matchen var faktiskt en av de bästa i år. I allafall försvaret var grymt stundtals. Vi spelade mot Hartford, som ligger etta just nu. Vi förlorade med nästan 30 sist. Men igår gav vi dem en riktigt match, vi ledde med två i halvtid. Fast det räckte inte hela vägen och de vann med tio tillslut. Själv spelade jag inte förrän de sista tio sekunderna..


Senare på kvällen var det lite partaj här i dormsen hos Chrissys pojkvän.  Väldigt intressant kan jag säga, haha. Men mycket trevligt. Jag tröttnade på all RnB dock och bestämde mig för att vara dj ett tag. Hittade lite techno, grymt! Och vad hittar jag inte förutom Boten Anna, haha, lyckan var obeskrivlig en stund! De var ganska så impade på att jag kunde orden. Jaja, kul var det iallafall.

Idag är det dags för plugg, sen ska vi iväg och äta middag och se på RENT med laget, ska bli trevlans!

Kommentarer
Postat av: whombi nånting...

Jag känner en båt!

2008-03-09 @ 23:51:35
Postat av: jossan

åh va roligt att bo i usa =)

2008-03-11 @ 16:08:39
URL: http://jossansnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0