En sådan söndag.

Idag har varit en sådan där riktig söndag. Vad har jag gjort? Egentligen inte mycket alls. Fast lite sådant där smått som är skönt att få gjort. Nu sitter jag och kollar på Ebba och Didrik som jag var tvungen att impulsköpa. Så himla trevlig.


Igårkväll var jag på överraskningspartaj för Jennie som fyllt år. Det var mycket trevligt. Blev rätt så sent dock, så inte konstigt att dagen idag blev av det segare slaget.

Förövrigt har jag börjat kunna träna lite nu. Vart med lite i början av träningarna. Känner att kondisen inte riktigt är på topp dock, men det kommer snart igen. Kommer väl att vara på topp till finalerna i slutspelet eller så, hehe.

Har ledigt från skolan nu i veckan.. Så tänkte vara hurtig att jobba istället. Frågan är dock hur jag ska pallra mig upp och vara på jobbet kl 8.00 imorgon då jag nu för tiden tycker det är jobbigt att komma upp till 10.00 föreläsningarna.. men det ska nog gå. Kaffeaotomaten får väl rädda mig på jobbet sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0