Onsdag.

Jag har hängt runt på Universitetet och föröskt bli bättre på franskan på senaste. Borde sätta mig in i det ordentligt snart, men det verkar kul! Läser lite matte samtidigt med, så lite mycket just nu. Jag är inte direkt van att plugga koncentrera mig på något en längre tid, men det kommer nog snart. Säger vi.

Nu har jag precis hemkommit från sjukgymnasten, går framåt, men det är lite segt. Kan väl förhoppningsvis börja springa snart nu. Sjutk med träningsvärk har jag dock i övriga kroppen för gym och ett jobbigt gympapass i vattnet igår.

Nä, nu ska jag dricka lite kaffe och plugga innan det bär iväg för lite föreläsningar, och senare ikväll blir det Oasis:)


Slussen.

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0