L'enfer, c'est les Autres

Sitter här och analyserar Huis Clos av Sartre. Lite kulturell så där en tisdagkväll. Eller onsdagsnatt snarare.. Rätt kul när jag väl kommit igång. Frågan är dock varför jag inte kan koncentrara mig på vad som ska göras innan kl 22. Då börjar jag komma in i min bästa koncentration, visst funkar väl det med.. Så länge man hittar till det stadiet någon gång så.

Förövrigt, var det bara jag eller visst var det vår i luften idag? Det var inte mycket varmare, men något litet. Det är på gång. Snart så. Nästa vinter ska jag fundera starkt på att gå i ide. Hur skönt vore inte det.. Sova någon månad och spara upp energi så man kan vara igång för fullt hela våren och sommaren.. Borde ju fungera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0