Tiden går för fort..!

Förlåt, jag har ju verkligen varit sämst i världen på att uppdatera.. Har helt enkelt haft för fullt upp men allt här. Dessutom har jag gått och blivit sjuk med, så i slutet av veckan har mestadels av tiden spenderats i sängen utan mycket till energi att göra något som helst, sjukt segt. Men nu börjar det äntligen vända igen, vaknade faktiskt med lite energi imorse, mina ögon var inte helt ihopkletade och har bara snytit mig ca 10 ggr idag istället för närmre 50 ;)

Vad har hänt sedan sist då.. Vi har haft tre matcher, vann alla:) Mot Alghero var det inga större problem, vi vann rätt enkelt. Hade en trevlig vistelse där då det låg jättefint vid havet och eftersom vi spelade på en lördag blev det en liten sväng på stan med tjejerna efter matchen:)


Sedan spelade vi mot Bologna förra helgen, vann med 8 poäng tror jag.. Och nu senast mot Marghera, vinst med 11. Nu sist spelade jag inte så bra, hade inte tränat de två senaste dagarna och var fortfarande inte helt hundra.. Men skönt att vi vann i alla fall! Annars så har det gått rätt bra för mig på matcherna.

Nu ligger vi tvåa i tabellen, efter Vigarano som vi förlorade mot i första matchen. Vi har tre matcher kvar tills vi har mött alla lag en gång. Ligger vi fortfarande i topp två då så kommer vi att spela Coppa Italia senare i vår, vilket vad jag förstår är rätt stort här. Då möter vi de två bästa laget från södra divisionen i en liten tunering, vilket vore jättekul!

I går så var vi och kollade på när Olimpia Milano, Milanos herrlag i div 1, spelade. Det var riktigt kul att se dem spela, även om det inte var den mest spännande matchen. Innan uppkast skulle vi i laget presenteras inför publiken.. så vi gick in på planen och vinkade lite glatt.. Trodde att det skulle vara lite mer av det hela, haha. Men var rätt kul i alla fall. Eftersom Armani är deras huvudsponsor så satt ju självklart Giorgio Armani på raden längst fram, rätt cool snubbe. Nästa gång får jag se till att få en bra bild av honom;)

Förra helgen var även Camilla och Henrik här! :) Skriver lite mer om det sen.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sven

Bra klipp och snygga poäng av dej där :)

2012-01-05 @ 10:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0