Helg igen

Veckan har gått sjukt fort förbi.. Känns mest som om jag har sovit mycket och chillat dock, trött sen helgen innan, haha. Helgen som gick var sjukt rolig. Hade Elin på besök som sagt och vi hann med mycket kändes det som. Vi åt sjukt god mat - hittade bland annat ett jättebra brunch-ställe som jag lär komma tillbaka till.. Sen gick vi runt på stan en hel del, var ute och dansade, turistade lite, osv.. :)



Hade match i söndags med. Gick bra! Vann med hela 79-43, och jag hade en bra match. Double-double med 12 poäng och 11 returer. Så det var grymt skönt efter förra helgens match som inte gick så bra..

Den här veckan har vi tränat på bra och det känns väldigt bra att vi fortsätter att vinna. Alla blir på så bra humör, och tränarna är väldigt avslappnade :) Får hoppas att det håller i sig även i helgen då det bär av till Sicilien igen, den här gången till den norra delen för att spela mot Alghero. Ska vara typ 19-20 grader där nu tror jag, inte helt fel! För nu verkar vintern vara på väg hit till Milano. Nästan kallare än hemma i Sverige på kvällarna just nu tror jag, brr! Fast ska inte klaga, på dagarna när solen skiner är det fortfarande riktigt varmt och skönt :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0