I-landsproblem

Det här med att sätta igång och blogga igen samtidigt som jag inte har något fungerande internet var ju kanske inte en sån bra idé, så det får ligga på is ett tag tills jag har fått igång det. Just nu tjuvsurfar jag lite på något öppet nätverk jag hittat i närheten, men det funkar sådär.. Helt sjukt vad beroende man är av att ha fungerande internet, så frustrerande när det inte funkar då man behöver eller då minsta lilla sak man ska göra tar ca 100 ggr längre tid än vad man är van vid. Men that's life..
Skulle även förhoppningsvis ha signat upp mig för en italienskakurs som börjar nästa vecka, men den verkar vara full så håller tummarna för att det blir en plats ledig. Ringde nyss till en annan skola med, fick bli omkopplad några gånger först till det var någon som kunde engelska. Sedan fick jag helt enkelt svaret att jag var tvungen att åka in dit och prata med dem, för det gick ju absolut inte att svara via telefon ifall de hade några platser där eller inte.. Så håller tummarna att de kanske har plats kvar då jag åker dit imorrn :)
Nu ikväll har vi träningsmatch igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0