Struts

Usch, legat magsjuk halva helgen. Jag och Lollo var ute och åt på ett jättemysigt, trodde vi, ställe i lördags. Men några timmar senare började helvetet.. Matförgiftad. Var troligen strutsbiffen vi åt, haha. Aldrig mer! Blev inte mycket sömn den natten.
Trodde att det värsta hade gått över och mådde lite bättre på söndagen så bestämde mig för att vara med på träningsmatchen vi skulle ha. Kändes sådär på uppvärmningen, men sen under matchen gick det ändå rätt ok. Dock mådde jag mycket sämre sen när jag kom hem igen och har legat i sängs typ sedan dess.
Vi vann båda träningsmatcherna i helgen i alla fall. I lördags var motståndet sådär, de spelade i serien under oss så, vann rätt lätt. I söndags mötte vi Biassono från vår liga, vann med nästan 30 p, så det var ju inte helt fel!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0