Träningvärken

Vaknade upp med världens träningsvärk idag, som bara blitt värre under dagen.. Riktigt hård träning igår och ett hårt gympass, var ett tag sen vi gymma sist.. Annars ar dagen bestått av en tripp till ett shopping mall. Har inte direkt så mycket att göra på dagarna just nu. Vaknar upp vid 11.30. Träning klockan ett, och sen hela eftermiddag och kvällen fri. Rätt skönt försig men kommer nog få lite abstinens av att behöva göra något produktivt snart, känns som om jag aldrig har haft så här mycket tid. På fredag bär det av upp till Maine dock för säsongens första match i vår conference.

Matchen mot Maryland var väl helt okej med tanke på motståndet, vi fick in 56 poäng i anfall vilket inte är helt fel med tanke på hur atletiska de var. Men att släppa in 98 kanske inte är riktigt vad vi ville..

image51
image52

Gillar hur jag trodde att jag ändå hoppade ganska högt på uppkastet, men var visst en hel bit kvar..haha.

Kom just att tänka på att det var nyårafton nyss med. Det var dock lite av en besvikelse. Själv var jag sjukt trött och resten av tjejerna var rätt sega de med. Vi hade träning vid ett på nyårdagen med, så det blev att vi gick ut och åt och sen tog det lugnt hemma hos några av tjejerna i laget. Själv ville jag typ sova, haha. Men lyckades hålla mig uppe till tolvslaget. Kändes sådär..hehe. Får väl ta igen det nästa år eller något. Saknade alla fyrverkerier med, såg inget sådant. Bara en massa konfetti på tv när vi tittade på nerräknadet från NYC.

Inga nyårlöften här heller, brukar aldrg vara bra på sånt. Ska det vara något så vore det väl att dra ner på skräpmaten, aldrig ätit så dåligt som jag gjort de senaste månaderna..


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

du kopierar html koden som finns på youtube :) sen lägger du in den i ditt inlägg :)

2008-01-07 @ 00:02:09
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0