Delayed onset muscle soreness

Va. Här skulle man slå upp vad träningsvärk egentligen heter. Kul översättning man fick (titeln). Hittade även "aches [from excessive exercise]". Gillar inte ordet "sore" som alla säger här, känns mer som om man är öm och mörbultad då, ingen riktigt bra beskrivning för träningsvärk, som är så mycket mer! Aja, hursomhelst är den på väg i turbofart. Jag som aldrig brukar känna av träningsvärk förrän efter ett dygn, oftast ett och ett halvt, efter så jag tränade. Har dock redan redigt ont sen springningen i morse. Bådar gott för framtiden!!

Var förbi en sväng på Moderna Museet med pappsen och Malin när jag var hemma föressten. Var ju tvungen att kolla in Warhol utställningen, vilken var suverän! Särskilt videosarna från hans factory med gamla inspelningar av innovativa målerimetoder, tex. en man som ritar ett porträtt med en penna fastsatt emellan skinkorna. Det är konst! I övriga, originalutställningar, var det väl blandade känslor, väldigt mycket kladd, trianglar m.m. Kom att tänka på att jag bara måste tipsa om en superb fotoblogg. Little People - A tiny street art project.

 image87
Finhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0