You stole the sun from my heart

Sitter här och lyssnar på musik och fösöker få lite energi så jag kan sätta igång med plugget, lyckas sådär. Blir nog en lång natt för min del, måste bli klar med det mesta av mitt engelskaprojekt som är 1/4 av slutbetyget. Men vet ni vad? Det gör inte! För imorgon måste vi inte gå upp 06.30 och bege oss av till löparbanan så som alla andra onsdagar, fredagar och måndagar. För nu är träningarna slut för säsongen! Helt sjukt vad fort det har gått, känns nästan som igår då man kom hit med stora Bambiögon; nyfiken och skrajsen. Fast å andra sidan känns det även som om jag har varit här väldigt länge, man har verkligen hunnit vänja sig in i allt, och hunnit uppleva så otroligt mycket!

Nä, nu ska jag sluta flumma runt och sätta igång med allt det nödvändiga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har frågestund , ställ gärna en fråga!

2008-05-10 @ 14:15:10
URL: http://izzabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0