Bortglömd?

Sommaren har gått på tok för fort. Insåg nyss att jag börjar plugga på tisdag. Tisdag som i nästa vecka. Tisdag som i väldigt snart.. Det har kännts som om det legat långt fram i tiden, men nu är det alltså dags. Men det ska bli kul! Ekonomi på Handels.. tufft men skoj!

Hm, blir så konstigt att skriva när det gått så länge sedan jag bloggade sist.. Har liksom glömt bort det en del.. Vet inte riktigt allt man ska uppdatera om, får väl ta det lite som det kommer. Om jag nu kommer igång att skriva lite mer det vill säga..

I veckan satte träningarna igång igen. Ska bli intressant i år, känns som om det blir lite nytt. Ganska stora ändringar i vårat lag, några nya och några som slutat.. Två nya lag i damligan- Sallén från Uppsala och Eos från Lund. Ska nog bli bra.

Nä, nu ska jag duscha och sen ut i solen innan sommaren tar helt slut.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Efter mycket saker lyckades jag hitta din blogg igen efter att både min nya dator och nya Firefox strulat otroligt mycket.

Match imorgon, jag ser fram emot det otroligt mkt! :)

2009-11-07 @ 23:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0