Pigg som en lärka..

Och så var man framme..:) resan var ju helt underbar, tror aldrig ja vart så stressad som när jag skulle byta flyg på Newark. Med fem minuter innan nästa flyg skulle gå var jag precis klar i säkerhetskontrollen, som tur var var gaten nära.. Dock gick det inte lika bra för väskorna mina, nu har iallafall den ena kommit..den andra kommer väl så småningom..


Eftermiddagen har gått åt till att hälsa på coacher, hämtat ut nyckel till rummet och ätit lite klassisk amerikankt på TGI. De har tagit så bra hand om mig:) Rummet är väl inte femstjärnigt kanske, med lite jobb så..det finns AC iaf så jag ska inte klaga. Sjukt varmt här.

Sen bar det av till donkin donuts me lite volleboll tjejer, riktigt gott vare;) och riktigt trött nu.. natti


Kommentarer
Postat av: mormor

skönt att läsa att du kommit fram helt o.k. första gången jag är inne på en blogg!

2007-08-25 @ 21:28:29
Postat av: bea

nice jenny :) du fixar biffen de hör ju jag :D
gör du hippierum eller värsta stilrent? :P

2007-08-26 @ 23:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0