Shrek och S'mores

Igår var jag en sväng på Wal-Mart och införskaffade lite prlar till rummet som nu börjar bli rätt mysigt..Nu har de andra nykomlingarna kommit me. Min rumskamrat är Meghan från New Jersey:) Sen delar vi dusch och så med Amanda och Michelle. 

Efter vi fixat i ordning och så var det lite mat å filmmys me lagkompisarna. Hairspray, rätt söt film, men jag var så trött - fortfarande lite jet-lagad..

Förmiddan idag var rätt lugn, åt riktigt god brunch, fanns hur mkt som helst att välja på:) Sen var det föreläsning om respekt mot varandra som var rätt kul.. sen en till om livet på skolan..

Efter det åt vi lite S'mores med de från vårt dorm - kex me choklad och smält marshmallows, jumms. Efter det visade de senaste Shrek filmen ute på en storskärm. Alla hade fina lysande halsband på sig och Shreköron, synd att jag inte hade kameran med.. Sen åkte vi några av tjejerna i lagets lägenhet å kolla lite tv å så.. Imorrn blir det nog full rulle med massa möten å sånt. Ska försöka ta en del kort då me!

Byee!

Kommentarer
Postat av: En bekant till dig

Tja Fröken !
Tänkte bara droppa ett hej till dig.
Fast vi knappt har träffats.
Säg hej till Meghan och säg att hon kommer från den bästa delstaten i hela Amerika !
Lycka till där bort.
Det var kul att se dig i tv.. :)
Hälsningar
Xxxxxx :)

2007-08-27 @ 21:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0