Eloise

Här sitter man och lyssnar på Arvingarna, inte helt ok. Men de var ju trots allt mins idoler som mindre, måste ju få lyssna på sånt med:D

Känner att jag inte har skrivit på väldigt länge, har verkligen haft fullt upp känns det som! Vi började med 4 matcher på 8 dar. Förlorade dock tre av dem. En förlust var en riktig dålig match, men jag tror att vi alla lärde oss något av det iallafall, så det händer nog inte igen. För min del har det gått lite upp och ner, men har slitit ner några reutrer och lagt in lite poäng och så.

Imorrn blir det en kort roadtrip, Geroge Mason står för motståndet denna gång.

Thanksgiving på torsdag med, så ingen skola förrän måndag, ska bli grymt skönt. Har varit väldigt mycket den senaste tiden. Har bara en uppsats att skriva klart ikväll först, sen kan man ta det lite lugnare. Vi får dock inte ledigt från basketen eftersom vi har match igen på lördag.
 
Helgen var intressant. På lördag efter matchen var det shopping som gällde, kul att jag hamnade på HM tillslut. Känner att jag inte riktigt hittat till amerikanske modet än men det kommer väl, haha. Senare var det lite partaj med, alltid trevligt.

Söndagen var rätt seg, hade den mest otippade upplevelsen dock. Jag och Michelle var ute och körde på motorvägen då bilen plötsligt bara går saktare och saktare fast hon trycker ner gasen. Den lät lite skumt och vi anade en konstig lukt så vi stannade vid första avfart. När vi sitter där ser vi att det pyser lite ur motorhuvven och sitter och letar efter varningsblinkersen. Då börjar det ryka mer och mer så vi kastar oss ut ur bilen och springer iväg en bit.

När vi står där och ringer och försöker tänka ut vad vi ska göra härnäst så börjar det ryka mer och mer, och plötsligt ser vi små flammor. Inte långt därefter står hela motorhuven i lågor, helt sjukt! Okej bilen var väl inte direkt i toppskicka om man säger så, men ofta man väntar sig att den ska börja brinna! Så där står vi. Tillslut kom äntligen brandkåren och allt ordnade sig. Tur att den inte exploderade eller nåt, känder verkligen som om man var med i någon konstig film. Hoppas jag inte orade er i onödan nu, men kände att jag ville dela med mig av detta, så akta er om bilen beter sig konstigt!

Well well, tillbaks till plugget. Ska försöka skriva snart igen!

Förörvirgt fann jag detta väldigt roligt. Vet inte om det är för att jag helt enkelt bara saknar svensk humor eller om det är väldigt kul. Fick mig att skratta iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0