Nöt

Tror jag måste fila lite på mina överskrifter.. menmen, jag äter nötter nu iallafall om nån bryr sig..Dagen har varit riktigt fullspäckad.. upp 06.00 för springing, inte så trevlans. Sen var det dags för skola och gym.

Sedan var det dags för fem av oss att åka till en Middle School för att prata med några barn om hur livet på skolan som basketspelare är och ha lite stationsträning med dem.. det var ju inte det lättaste att göra sig hörd i världens minsta gympasal me typ hundra ungar i,men det gick rätt så fint. Fick se några fina straffkast i slutet av lektionen.

Framåt fem var det dags för uppladning inför en volleyboll match för att få större pubikdrag, och när tackar jag nej till gratis mat? Skolans orkester var där och spelade med, riktigt intressant, särskilt dudsen på typ bastuba som riktigt rockade loss och headbangade.. Lyckades bli skrämd av skolans maskot med. Riktigt läskig:P

Fredag imorrn!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0