Flied Lice

Insåg precis att det bara är en månad kvar tills jag kommer hem nu. 23e maj förväntar jag mig en stor välkomstkommitée på Arlanda.


Dagarna går rätt fort förbi, har varit väldigt stressigt med plugg och massa annat på sista tiden. Inte så mycket kvar nu dock!


Idag var vi uppe och sprang i ottan. Första dagen då det var riktigt skönt ute, och ljust! Så det var helt okej. Sen lektioner, gym, lite solning och middag på Jap - japanskt ställe där de lagar maten vid bordet, gud så gott!! Nu är klockan drygt tjugo över nio, oh jag ligger nerbäddad i sängen och kollar på 100 höjdare, helt redo att sova.. Inte ofta det händer, haha!

image122

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0