Peut-être

Snart helg, en lektion kvar. Och vilken helg. Är över 25 grader och sol just nu, och det kommer tydligen bara bli varmare. Vi får besök av ett tivoli, och på lördag är det dags för konsert med T-Pain. Alla kidsen här kommer gå helt crazy. Även om det kanske inte är min högsta önskan av artist kommer det nog bli sjukt trevlans i alla fall.

Snacka om att jag kommer vara bortskämd med vädret i sommar.
Denna bild är från en härlig dag i skärgården förra sommarn.. Bjuder på att jag ser ut som en galen fluga:) Förhoppningsvis bokar jag snart en biljett till en visit i Frankrike. Först Paris några dar med Annie, och sedan vidare till Montpellier och hälsa på Sara och Ullis. Trevligt, trevligt.
image111
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0