Some are melodies Some are the beat




Denna cover framförd Youth Group måste ju vara en av de finaste låtarna nånsin. Även om jag spelade sönder låten för några år sedan, är den fortfarande lika fin. Jag har inte sett videon förrän nu dock. Helt underbar. Bilderna är ifrån USA's Skateboard Championship år 1975. Jag vet vart jag ska åka då tidsmaskinen uppfinns.

Videon är rätt lik the Knifes - Heartbeats, vilken är väldigt bra den med! Undrar vilka som var först med idén..
Denna video får mig även att vilja se filmen Lords of Dogtown ännu en gång. Se den!

Annars så är jag bara skoltrött just nu, måste skriva på en engelskauppsats, men vill mest sova.. Inte bra det här.. Snart är det helg i alla fall, blir nog lite partaj i DC med!

Kommentarer
Postat av: adam

hej

vad ska ni göra sommare.........n?



om du vill

www.zeytinada.com

jag hjälper

............bye

[email protected]

2008-06-12 @ 16:55:00
URL: http://chalmers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0