Spice up your life

Härliga måndag. Regn och allmänt grått, vilket betydde att konditionen i morse hölls inomhus, inte kul. Väldigt jobbigt var det, men nu är det bara fyra tidiga monar kvar, herre vad fort det har gått!

Vi partajade till det lite på torsdagskvällen eftersom vi hade ledigt från springningen fredag morgon. Mycket trevligt var det. På fredagen hade vi lektioner som vanligt, se lite gym och sedan körde vi ett simningspass, sjukt jobbigt. Håller på att försöka mig på att kråla, vilket går sådär, men snart så! Vi var i utomhusetpoolen, vilket var underbart, även om solen lös med sin frånvaro. Fins uttryck där, haha. Jag lyckades även skrapa utt min stackars fot då jag hoppade bomben och sjönk som en sten, där jag trodde det var djupare än det egentligen var.

Fredagen var rätt lugn med lite sushi och filmen Juno, vilken jag tycker är väldigt söt. På lördagen åkte vi hem till Morgans hus utanför Washinton, där de hade lite middag för alla baskettjejerna, gott gott! Senare på kvällen var vi några som stannade kvar och gick ut på en gayklubb för att supporta en tjej i laget som ville ut och ragga lite;) Det började med en riktigt intressant dragshow. Min favorit var den ca 150 kgs drama queenen "Kristina", som hade härliga outfits i form av bl.a. en slimmad hudfärgad ormdräkt, och till finalnumret en "söt" liten cheerleaderdräkt då hon hoppade runt till lite soundtrack från Bring it On. Efter sattes laserstrålarna på och en blandning av eurotechno och hip hop kom från högtalarna. Några söta små dansare i bara kallaingarna fick många blickar från oss straighta tjejer under kvällen, haha. Då Spice Girls spelades just innan vi skulle hem var jag lycklig:)

Igår så slappade jag kvar hos Morgan ett tag. Kollade på lite NBA matcher och gosade med Amandas lilla son Jaden. Tror nästan jag är lite kär, gud så söt han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0