Å vi satt på gräset, Som växte i takt med himlen

Känner att jag är väldigt duktig på att uppdatera nuförtiden, men har haft fullt upp kan jag säga.

Mamma, Pappa och Malin var och hälsade på förra veckan som sagt. Sjukt trevligt var det! Saknar er redan. Vi turistade oss en hel del, tog tusentals bilder, åt massa god mat, och massa cheesecake, shoppade, titta på vita huset, drack ett antal lattes på starbucks, testade på grym glass, de tittade på match, myste på hotellrummet, med mera med mera.



Snart är det Spring Break, och då kommer jag hem för en snabb visit i sköna Sverige. 18 mars är det som gäller. Åker tillbaka igen 23e, så det blir nog intensivt. Se till att våren har kommit då! Vill sitta på en uteservering och äta glass. Här är det nog vår nu iallafall hoppas jag:)

Nu: te, plugg och lite filmtittande innan jag somnar.
Kram på alla er sötosar där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0