7 days

En vecka kvar nu. Helt sjukt. Kan inte förstå att jag kommer att packa ihop allting och åka härifrån om bara en vecka.. Börjar förstå det lite i det undermedvetna, då jag vaknar förvirrad på mornarna och vet inte riktigt om jag är hemma i Sverige eller här i Usa..

Hursomhelt, nu är det slutspurten med allt plugg som gäller. Satt nyss ute i solen och pluggade matte, men nu sitter jag här inne och filar på en historiauppsats nu och senare ikväll är det historiaprov. Ett till prov imorrn och en till uppsats som ska in, sedan är det värsta över.

Till helgen har jag planer på att åka till New York City med mina favorittjejer. Hoppas verkligen att det blir av, för jag är grymt taggad!!! Älskade stad. Det skulle vara en perfekt avslutning på tiden här.. Dock ska det regna hela helgen, men det blir nog bra iallafall! Så nu sitter jag och håller tummarna medans jag återvänder till pluggandet.

Livet är allt bra härligt ibland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0