Bildfrossa

Idag var jag iväg till D.C. och fixade mitt provisoriska pass. Det gick finfint, så nu kan jag börja åka hemåt på torsdag, härligt! Fint rosa pass fick jag också, haha. Annars så har jag hjälp min kära suitemate Chrissy att flytta ut idag, känns tomt här nu. Sen åkte vi iväg på lite pizzabuffé.

Här kommer lite mer uppdatering från New York. En Kort men intensiv helg. Känns som om vi hann med mycket!

image136

Någon staty ungefär vid Ground Zero. Där inte mycket hade hänt sen jag var där för två år sen..

image139

Posande framför lite skyskrapor.

image138

Kramades lite i solen.

image140

image151

Åt lunch i Little Italy, efter en sväng förbi Chinatown.

image141

På kvällen var det partaj. Först hittade en fin lastbil med en rosa flodhästrumpa.
Natten var underbar. Träffade upp några kompisar till Diana som är och modellar i NYC. Hon kunde tyvärr inte hänga på dock, men vi hade trevligt iallafall. Först till Goldbar, som är riktigt fränt. Bland annat är väggarna klädda av guldmålade dödskallar. Väldigt fancy. Tyvärr var det inte riktigt läge att langa upp kameran där inne.

image142

Sen bar det vidare till Marquee, riktigt grym klubb. Bara bra musik hela natten och härligt folk. Mycket dans blev det. Hälsade på några av tjejerna i Danity Kane som var där med, vilket mina amerikanska vänner tycker var hur coolt som helst. Ska jag var ärlig kände jag inte riktigt igen dem. Gratis med drinkar hela kvällen var det med så man ska inte klaga.

image150

image152

image143

Puss.

image144

På morgonen utanför vårat inte lika flashiga boende uppåt Harlem. Inte riktigt mysigaste området..men för en natt var det väl helt okej.

image145 

Sedan åkte till Times Square.

image147

Såg en fin brandbil.

image148

Blev vänner med silverklädd Willy Wonka.

image149

Hittade även härligaste leksaksaffären med och blev barn på nytt. Eller på nytt.. Ska väl inte förneka att jag alltid kommer vara ett stort barn.

Nä, nu ska jag plugga lite till mitt sista prov.

xoxo

Kommentarer
Postat av: hullerulle

hah!det är väl ingen riktig leksaksaffär om den inte innehåller automatvapen ala studentskiva?!

2008-05-21 @ 19:09:54
Postat av: Jenny

Haha, så sant så hörru!

2008-05-22 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0