Borta bra, men hemma bäst

Finns väl inget bättre sätt att säga det på. Nu är det iallafall bestämt. Jag kommer att stanna kvar i Sverige till hösten! Precis varit och haft ett sista möte med tränarna och så, vilket var jobbigt. Men det känns att jag har gjort ett bra val, och jag ser verkligen fram emot att komma hem! Saknar er alla! Det kommer säkert vara svårt att åka härifrån, och jag kommer att sakna många härliga människor jag träffat! Hur som helst är jag otroligt glad att jag vågade mig på att åka hit, trodde aldrig att det verkligen skulle bli av. Jag har lärt mig otroligt mycket och upplevt så himla mycket nya saker, fått många minnen för livet! Men nu är jag redo för nya utmaningar helt enkelt. Nä, nu ska jag ut och spendera så mycket tid som möjligt med de här innan jag åker!

Vi ses om typ 11 dar.
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Måste vara skönt att ha bestämt dig nu! Passa på att njut av sista veckorna i USA!! :) Kram!

2008-05-12 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0