Hej hej sommar!

Helgen gick fort förbi! I fredags låg jag och stekte lite vid poolen. Senare på kvällen åkte jag med två tjejer och lekte lite krig på något Laserdome liknande. Väldigt random, men kul, haha. Trodde att det skulle vara mest barn där, men icke. Gruppen vi hamnade i bestod av ca 30 pers, de flesta som var äldre än oss, haha. Jag hamnade dock 4 och var nöjd!

I lördags var det låång brunch som gällde, mums. Sen åkte jag med Chrissy och Caitlin in till hamnen och åkte lite trampbåt i solen. Sedan var det dags för lite mat på ett Irländskt ställe med sämsta personalen, fast min sallad med tigerräkor och nötter var riktigt god! Och glassen efteråt var ingen att klaga på heller..

image125

Himla söt bild! Haha. Idag blev det lite chill vid poolen med, och plugg, och en del skypande. Bokat hotel till Paris nu! Sen blev det en lång diskussion med päronen om hösten, vet inte om jag blev mycket klokare, haha.

Dagens pepplåt på repeat är 'Over 'fore it started' med Caesars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0