Pen pal

Idag var det en trevlig söndag. könde mig otrolig hurtig då jag gick upp 07.45 i morse för att springa. Bra start! Sedan bar det av hem till Chrissy och Amanda på lite mat och så. Grymma hamburgare var det, jumms! Lärde deras söta lillebror Robbie lite svenska med. Han tycker det är hur coolt som helst. Vi har bestämt att vi ska bli pen pals (fast på engelska dåra).

Igårkväll var jag med mina favorittjejer på middag som sagt. Sedan var det bio, What Happens in Vegas. Riktigt bra måste jag säga! Cameron Diaz och Ashton Kutcher är bara för härliga. Skrattade mycket och gick ut med ett stort leende. Kanske inte bästa historien, men gjort på ett bra sätt.. Se den!

Förövrig visade de även prewievs för Mamma Mia filmen. Visste inte ens att muskalen skulle komma som film. Men många bra skådespelare, ser verkligen fram emot den i sommar! Hoppas man inte blir besviken.

Här är lite bilder från torsdagens utgång..

image126

image127image128image129image130

Tydligen ville Chelsea inte vara med på sista bilden.. Kul var det hur som helst!
Nu ska jag nog gå och försöka sova igen lite sömn som blivit utestående de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0