Fru Kost

Min ideella man heter nog Kost i efternamn. Hur nice vore det inte vara att gå omkring och kalla sig själv för Fru Kost? Det är ju iallafall bästa målet på dagen så. Vilket jag nu ätit i någon dryg timme, eller mer. Sitter samtidigt och tragglar mig igenom L'Etranger av Camus. Känns bra att jag efter halva boken börjar förstå vad jag läser. Inte det lättaste alltid.

Jag har sådan sjuk lust att bara gå runt på stan och shoppa istället för pengar jag borde spara till annat.. Får hålla i plånkan lite tror jag, annars är det nog lätt att jag rånkar slinka förbi någonstans på väg till skolan. Inte lätt det här att bo precis vid Götgatsbacken.

Nä, tillbaks till plugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0