Klippklipp


Nyss hemkommen ifrån frisören, haha. Var lite nervös innan då jag bara tog första bästa här i området och höll tummarna för att de kunde engelska. Och killen som tog emot mig först kunde i alla fall lite engelska. Sedan efter hårtvätten gav han över mig till en gullig tjej vars engelskakunskaper dock var rätt obefintliga. Som tur var fanns det även en annan väldigt  kund där som satt och väntade på sin tur, som var väldigt trevlig och fick hjälpa mig att förklara hur jag ville ha håret, haha. Jag hoppas att det blev bra, kan inte riktigt se dock på grund av alla lockar som hon väldigt gärna ville göra ;)

Annars har jag bara vart och gymmat idag med Lollo, samt käkat lite kebab, haha. Grymt gott, som omväxling till all pasta och pizza. Snart är det dags för träning!

Ciaoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0