tonfisksallad

Vet inte hur många sådana jag äter i veckan.. Mums! Just nu har jag slängt ihop en sallad med bulgur/quinoa och buffelmozzarella. Sitter och väntar på att det ska bli dags att åka till kvällsträningen. Först video 20.30-21. Sedan basket 21-23. Wiee!

Mamma å pappa var ju på besök i helgen! Riktigt mysigt! Vi hann med att äta sjukt mkt god mat, gå upp på taket på Duomo, gå på loppis i Navigli, shopping, m.m. Vi hade match i söndags med, vi vann igen. Jag hade dock inte min bästa match, hamnade i foulproblem tidigt så det blev begränsade minutrar.. Spelade dock rätt bra tycker jag tills de blåste min femte foul och jag fick se resten av matchen från bänken :( Tur att vi vann i alla fall!

I helgen bär det av till Cagliari, på södra Sardinien. Hade inte fattat förrän någon dag sen att vi skulle åka ändå dit, tjejen med koll, haha. Ska bli kul att se hur det är där!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0