Bruna löv och Bruno Mars

Ja, nu börjar hösten smyga sig på här så smått. Senaste veckan har det faktiskt blivit snäppet kallare. Var precis ute på en powerwalk bland höstlöven som nu börjar ramla ner på gatorna. Men det var nästan lite för varmt med leggings och munkjacka, så jag ska inte klaga. Tydligen har det här varit de varmaste september/oktober i Milano på väldigt länge. Bra timing av mig alltså! :)

I måndags så var vi och såg Bruno Mars konsert. Faktiskt riktigt bra! Han var väldigt bra live måste jag säga. Grym sångröst, charm, och spelar båda gitarr och piano, samt att resten av bandet inte va helt fel de heller. Hans låtar, som jag annars tycker ligger på gränsen till att bli lite för smöriga, gjorde sig mycket bättre live med.



Nu ska vi snart åka iväg för match! Så håll tummarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0