Ny vinst

I lördags bar det av till Turin för match igen. Denna gång vann vi med nästan hela 30 poäng, 74-45. Jag spelade inte så bra från början, men ryckte sedan tag i mig själv och kom igen! :) Hamnade i lite foulproblem så blev lite begränsade minuter. Gick in och kollade statistiken nu efteråt, och jag undrar verkligen vilken match de i sekretariatet har kollat på... Tex står det att jag bara hade 2 foul, medan det var 4.. Detta ska jag dock inte klaga på. Lite tråkigare att de har missat typ alla returer och mina straffkast, assist.. Well, inte mycket att göra;)

Efter matchen så var det ju självklart dopingtest. Nämnas bör att matchen började kl 21, och med en dryg två timmars bussfärd ville man ju bara hem efter matchen. Jag brukar ju alltid ha turen att bli den som testas då det är dopingtest, men denna gång så slapp jag. Å andra sidan kanske vi skulle ha kommit hem snabbare om det hade varit jag, rutinerad vid det här laget..

Igår var jag på stan med Sarah från min italienskakurs. Lunchade på Marc Jacobs café (säkert lite överskattat på grund av namnet, och lite dyrt, men mycket mysigt för det!). Köpte en italiensk bok med som jag ska sätta igång och försöka läsa i.. förhoppningsvis är den rätt lättläst, det var en ungdomsbok fattar jag det som. Det är ju bra att man har ambitioner men jag får se hur det går, hehe. Kommer väl att sitta med ordboken i högsta hugg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att läsa din blogg!

2011-10-19 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0