Torsk

Japps, då har man spelat första matchen, och det gick väl kanske inte riktigt som vi hade hoppats på. Vi spelade riktigt bra till en början, men mot slutet av matchen tappade vi helt och det slutade med en femtonpoängsförlust, 60-45. Som siffrorna antyder så var inte vårt anfallsspel så lysande igår, mig själv inkluderad. Missade en del lägen där jag verkligen skulle ha gjort mål, antar att jag nog var lite nervös. Menmen, det är bara att glömma och gå vidare, vi får ta igen det här nästa match istället! Då är det Jennifer Stjärnströms San Martino som står för motståndet, ska bli kul! :)

Igår efter matchen så vart det en sväng in till stan. Först så gick jag och Lollo och åt på ett litet kvartershak vi hittade inne i stan. Sedan bar det av till Corso Como för att möta upp lite fler tjejer. Det är en bargata där i princip alla verkar hänga, det var jättemycket folk ute igår. Good times:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0