Träningsvärk i magen+hosta= <3

Rubriken nämner min status just nu. Rätt så underbar mix, älskar hur man verkligen känner hur det krampar till i magen varje gång man hostar ;) Men ska inte klaga..!

Igår hade vi match igen, mot Cervia. Vann även denna match med 30p. Vet inte om det är vi som är sjukt bra eller motståndet som är dåligt ;) Men igår spelade vi riktigt bra tycker jag! Vårt försvar var väldigt bra större delen av matchen. Jag själv hade en rätt bra match, 12 poäng och 9 returer. Det känns som om det går bättre och bättre så det är kul!

Efter matchen så åkte vi och åt lite kinamat med några från laget och några andra. Det var riktigt trevligt. Känner att jag hänger med mer och mer i italienska konversationer nu med. (Ok, ska inte överdriva, men hänger med lite halvt i alla fall..) Så nu behöver man inte känna sig heelt lost längre så fort de glömmer bort att prata engelska (vilket är typ hela tiden.. ). Det kommer dock att dröja ett tag tills jag kan prata på italienska med.. Men snart!

Sedan bar det av in till corso como igen för lite barhäng. Börjar känna sig som hemma där nu då det är samma ställe och lite samma folk varje söndag, men det är trevligt!

Annars så har det inte hänt så jättemycket spännande i helgen. Var över hos Lollo i fredags för middag. Mums! En mycket bra kock! :) Idag ska vi in till stan en sväng och shoppa. Måste kolla efter outfits till halloween också..

Har ingen bild att bjuda på denna gång, så slänger in vad jag lyssnar på just nu istället. The Temper Trap. Har tydligen missat den här videon förut, men den är ju riktigt söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0