Nytt år

Jag har visst inte varit så duktig på att uppdatera här på senate, har helt enkelt haft för fullt upp med annat. Får se om jag kommer igång igen med bloggandet nu. Det blir ju så tråkigt när jag aldrig uppdaterar utan istället bara försöker återberätta vad som hänt på senaste.. Men inte mycket nytt sedan sist. Vi vann våra sista matcher, så ligger fortfarande på andra plats i serien.

Åkte hem till Stockholm nu under jul, samt nyår, och hade en sjukt bra tid där hemma! Hann med mycket, även om tidet gick på tok för fort. Men det har varit sjukt mysigt att träffa alla där hemma. Har dock varit väldigt trött nu den här första veckan tillbaka. Och lite jobbigt då man saknar allt där hemma mycket mer nu när man precis vart hemma. Men det är ändå ganska skönt att komma tillbaka in i vardagen här :) Sen är det ju rena vårvädret jämfört med hemma.
Jaja, nu ska jag fixa lite här hemma. Hörs snart igen hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0